BRANDING PROJEKT LOGO SIW
Projekt logo i systemu identyfikacji to duże wyzwanie, zarówno dla projektantów jaki i dla klienta. Ten mały znak ma wiele zadań: identyfikuje, wyróżnia, niesie skojarzenia i wartości firmy lub marki. Jednocześnie musi być prosty do zapamiętania. Branding i projekt logo wymaga od nas wnikliwej analizy konkurencji, dużo myślenia i pracy koncepcyjnej.
Opracowujemy tożsamość wizualną firm i brandów. Tworzone przez nas materiały reklamowe pozwalają osiągać naszym Klientom zaplanowane cele sprzedażowe i marketingowe. Nasze projekty systemów identyfikacji wizualnej są dopasowane do każdego klienta i ułatwiają późniejszy spójny rozwój marki.
Projekt logo i systemu identyfikacji to duże wyzwanie, zarówno dla projektantów jaki i dla klienta. Ten mały znak ma wiele zadań: identyfikuje, wyróżnia, niesie skojarzenia i wartości firmy lub marki. Jednocześnie musi być prosty do zapamiętania. Branding i projekt logo wymaga od nas wnikliwej analizy konkurencji, dużo myślenia i pracy koncepcyjnej.
Opracowujemy tożsamość wizualną firm i brandów. Tworzone przez nas materiały reklamowe pozwalają osiągać naszym Klientom zaplanowane cele sprzedażowe i marketingowe. Nasze projekty systemów identyfikacji wizualnej są dopasowane do każdego klienta i ułatwiają późniejszy spójny rozwój marki.
Branding pozwala budować markę i jest sposobem na odróżnienie od konkurencji. Jego podstawę stanowi logotyp firmowy. System identyfikacji wizualnej to dokument zawierający dokładny opis logotypu, kolorystki firmowej , typografii czy projekty druków firmowych (papier firmowy, koperty, wizytówki, stopki mailowe). W rozbudowanej formie może zawierać precyzyjny zestaw zasad tworzenia materiałów reklamowych, projektowania opakowań, konstruowania reklam, zarządzania wizerunkiem firmy.
BRANDING | LOGO
SYSTEM
IDENTYFIKACJI
WIZUALNEJ
W naszej ofercie mamy kilka pakietów brandingowych.
BASIC projekt logo z podstawową Księgą znaku opisującą jego konstrukcję, pole ochronne oraz kolorystykę.
BASIC+ dodatkowo zawiera projekt wizytówki i stopki mailowej oraz firmową typografię.
STANDARD uzupełniamy grafikami do Social Media.
Ważne, by stosowanie się do księgi znaku było konsekwentne, tak aby wizerunek firmy i jego spójna identyfikacja nie ucierpiała.
Księga znaku powinna odzwierciedlać potrzeby firmy i porządkować zasady zarządzania jej wizerunkiem. Może opisywać wiele aspektów jak konstruowanie reklam, katalogów, aranżację stoisk targowych oraz wnętrza firmy, ubiór pracowników, oznaczenia floty firmowej, zewnętrzne tablice informacyjne.
Zależy nam, by nasze realizacje odpowiadały realnym potrzebom naszych klientów, dlatego też zapraszamy do indywidualnych ustaleń zakresu firmowej księgi znaku.
Ospel SA
Projekt systemu identyfikacji wizualnej dla naszego stałego klienta. Logo Ospel jest powielane i drukowane w wielu formatach i na wielu nośnikach. Dla spójności komunikacji i wizerunku stworzyliśmy zespół zasad którymi należy kierować się przy projektowaniu materiałów reklamowych.
Fundusz Górnośląski
Rebranding oraz projekt kompleksowych mteriałów wizualnych dla Funduszu Górnośląskiego.
InCream
Branding dla koncertów tematycznych.
BT INDUSTRIAL SOLUTIONS
Redesign loga dla BT Industrial solutions razem z systemem identyfikacji wizualnej który porządkuje układ wszystkich submarek spółki.